PETRECERE!

Image and video hosting by TinyPic NOTA: 10 IULIE ORA 12 (ora romaniei

Playercarduri autori

Status: Offline
Server: N/A
Camera: N/A
Activitate: N/A

Va place noul Design ?

Persoane interesate

Totalul afișărilor de pagină

joi, 7 iulie 2011

Poze pentru Ziua Palariei !

Henry a postat pe blogul lui despre  pozele de la ziua palariei cum nea spus la 11:59 pm le-a postat:


Multumesc pentru toate pozele frumoase pe care mi le-ati trimis mie! A fost foarte greu sa aleg poze pe care sa le postez pe blogul meu. Am facut un plan, sa postez maine sa mai postez nu multe poze.

Am mai adaugat poze pe facebooku-l meu! Puteti sa vedeti toate pozele trimise !





                                 Ztn10 !

















                    alfaalfa9








                                                                          Cherry411




                                                                                                             dianaailinca    





                                                               firefly125










 
                                            Lari1917





                                            lukeyman9



Cam atat ! Ramaneti cu noi !



Have Fun!
Stay tuned for more news right from the action scene!
We were always there!

0 comentarii:

Harta

Image and video hosting by TinyPic

Pandaul lunii!

Flags

free counters

About Me